Angry Thanksgiving! (Bokstavligt talat)

Tack till min dator...
...Som kraschar på ett sjukt sätt så att man varken kan stänga av eller sätta på den utan att ha testat att dra bort minst 10'000 olika sladdar för att koppla bort den från elen, samtidigt som man kämpar mot damm och smuts som du gömmer bakom dig. Lika uppskattat varje gång!


Tack till Blogg.se & Devote.se...
Blogg.se: ...För att jag precis hade skrivit en del text till just detta inlägg, men när jag trycker på "Spara som utkast" så loggar du ut mig istället för att spara texten jag har kämpat med i ett bra tag! Tack för att du sabbar det för mig!!

Devote.se:
För att när jag försöker att hitta en viss användare så hinner jag inte fylla i alla sökuppgifter utan att du börjar att söka efter användare och avbryta mitt skrivande, utan att jag ens har tyckt på "SÖK" knappen! Tack för att du gör det svårt för mig!


Tack alla killar...
...Som säger saker till tjejer, som ger dem komplex. Ni kanske inte visste det, men tjejer bryr sig mer än ni tror om vad ni tycker och tänker (Det finns även de som skiter fullständigt i vad ni tycker, eller som i alla fall inte tar åt sig så mycket).


Tack till Moder Natur...
Som bestämmer sig för att ha plusgrader under jul men minusgrader under skoltid. Som bestämmer sig för att inte ge oss snö under december och sedan inte låta det bli varmare från och med januari, så att man inte behöver att dö av kyla påväg till och från skolan. Thnx A Lot!


Tack till mina kläder...
...Som ger mig illusionen att jag inte har tillräckligt många plagg, när ni egentligen ligger som en heltäckningsmatta på golvet i mitt rum. Älskar att aldrig veta vad jag ska ha på mig varje morgen.


Tack till Bildläraren på elevens val...
...Som ger oss en aning skum uppgift som jag inte har någon riktig lust att kämpa på. Jag bill fortsätta på min modernisering av "Nattvarden"!

                                           ...

Phew. Jag var på dåligt humör när jag kom hem, så jag bestämmde mig för att "tacka" de saker som gör min vardag till något lite utöver det vanliga, men inte alltid på ett bra sätt.
Vem skulle ni vilja "tacka"? /SA


Kommentarer
Postat av: Claudia

Haha! Det är såå sant!

2009-01-20 @ 18:48:15
URL: http://diary.bloggie.se
Postat av: Maja

Hahah, vad fick ni för uppgift på bilden nu?

2009-01-21 @ 17:22:37
URL: http://www.feelings.devote.se/
Postat av: Pierina

ÅÅ Du är så bra<3

2009-01-21 @ 19:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0