Pressure...

Så...
Skolan börjar om en dag och jag börjar känna en onödig press här.
Det är egentligen inte farligt, jag oroar mig bara över om jag kommer
att orka gå upp på morgonen på torsdag, för att jag har lagt mig så sent
på sistånde...
Och jag hatar min bror =)

Men nu är det fint väder ute... Knappt 1 grad ute, frost lite här & där,
vindstilla och solsken
. Riktigt mysväder =) Så jag ska ta en lååång
promenad för mig själv och bara slappna av inför imorgon. Och
läsa lite Biologi (har ett oskrivet prov som väntar.. Och ärligt
så vet jag inte när det kommer =S
).

Ok. Men hoppas att ala har det bra sista fria dagen, och lycka till i skolan
till alla som börjat skolan redan idag... CYa.
/SA


Kommentarer
Postat av: Maja

Jag med! Oro! Ush, jag längtade innan och nu gör jag allt annat än längtar. Fast vi går mot ljusare och varmare tider, vilket är possitivt, dessutom har vi sportlov i februari, påsklov i april och världshistoriens roligaste projekt på svenskan. Vi ska klara en termin till inte sant gullunge?

Ha det bäst!

2009-01-07 @ 18:16:46
URL: http://www.feelings.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0