I miss the Summer

Jag är så j**la trött på att det stänigt är PRECIS under 5 grader ute.
Eller det känns så iaf.

Jag saknar sommaren. Eller en viss typ av sommar.
Den förra sommaren var inte så mycket att vara så jätteglad över (för mig iaf.)
Det var mycket mulet, inte så många grader över 15, och tiden bara flög förbi
utan att jag njöt av ledigheten på riktigt.

Den soliga, varma och roliga tiden var faktiskt den lilla tiden innan skolan slutade.
Men om denna sommaren blir som jag har tänkt mig så ska det vara dö härligt väder
till slutet av september.
Jag har det väldigt klart för mig hur min drömsommar skulle
kunna vara. Och den inkluderar bl.a bra musik, glada tider, mycket sol och värme,
avslappning och lätta klänningar.

(Låten Kick back Relax & Stranded av Agnes, och deras videos, påminner om den
sommarkänslan. Inte helt, men, close enough... ^^)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0