Ringaren i Notre Dame

SNABBUPPDATERING! YAAY!
På Svenskan läser vi klassiker och min bok är Ringaren i Notre Dame.
Sitter och skriver en snabbrecention om inledningen i boken.
Det går hyfsat bra, är snart klar.
Tänk att jag läser ORGINAL-ORGINAL RINGAREN I NOTRE DAME,
Skitcoolt! XD Älskar disneyversionen, har alltid gjort men de har förskönat
berättelsen så mycket i filmen att det är skrattretande XD

Ni får veta mer om klassikern' en annan gång, jag vet att i alla fall någon
vill veta hur berättelsen egentligen är. 
Måste bli klar så att jag kan lägga mig.
                                                              -ZNARK!-    (Haha)

Original Illustration of Esmeralda (The picture is in the book too)

HÖRZ! / SA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0