Matte, Svenska, telefoner och summor...

HEJ! Har precis haft ett långt samtal med Cee angående vår matteläxa och lite annat... Nu när jag tänker på det så har jag lite läxor att sköta...

Matte
: Jobba fram i boken till ett visst tal.
Matte igen: Läxa 3! (Shit, har inte ens börjat...)
Svenska: Jobba i studie-teknik-häftet, som för övrigt nämner samma sak: "Motivation är bra! Är du motiverad? Såhär är man motiverad! Motivation finns i olika former!" VI FATTAR! OK?!
Engelska: 20 småttingfrågor om engelsktalande länder, fråga 60-80.

Hmm.. wtf
 
Vill ha... Kan någon laga åt mig?
Jag har märkt att jag äter typ jätteofta. GOTT! ^^

Ok, Palla skriva icke mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0