Fairy Tale Friend

FairyTale Words...? HUR KAN MAN BLI SÖTARE?
Denna text är tillängnad till min bästa vän i hela universum

Clear Blue Heaven
The Sun Shines Bright
The Clear Sea Reflects The Light
But It Reflects Something More
It Shines More Brightly Than The Sun
A Shining Star That You Can See Even If It Isn't Dark
This Star Is Burning For Something And Someone
And Is Never Afraid To Show It
But I Find This Star Shine Ever Brighter Than Keira Knightley
     
I Love You Claudia



Gives A Helping Hand


Is a Friend of Nature


And Makes Life Seem Light as a feather

Kommentarer
Postat av: Claudia(L)

Min ängel!!! Jag bölar när jag ser detta Hur underbar kan man va?!! ÄLSKAR dig mest i hela universum också,du är så bäst!!Gud, var får du allt detta ifrån? Din underbara talan är fantastisk.

MIN-SHINBÄIJCHEINBEIBIZEINCHEIN!!(l)(l)(l)(l)

fattar du hur mkt jag älskar dig!..

Min bästa.bästa,bästa,bästa..(asså detta kan hålla på i evigheter)-VÄNN=SIMINE(L)(L)

2008-09-05 @ 22:24:12
URL: http://claiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0