Något nytt? & Ahmed, The dead terrorist

Hej igen allihopa, jag är tillbaks igen
Jag vet att det är så stort mellanrum mellan mina inlägg men
jag har haft en sådan allmän idètorka, så jag vet inte vad jag
ska skriva om längre
. Jag hade öppnat fler sidor från bloggen
& uppdaterat oftare om jag hade haft ork & tid. (Visste ni att
understrykningen  är en "kvarleva" från skrivmaskinens tid? Man
Kunde ju inte fixa fet/kursiv stil då
) Ok, jag har egentligen
en del tid, men den använder jag på annat. (Ni vet, titta på tv, vara
Youtube-nörd, titta på när min bror spelar tv-spel, sånna viktiga
saker
)

Hur som helst, så vet jag inte vad jag ska skriva om nu heller!
Jag är hos min farfar... Jag har inget att kolla på Youtube. Andra
bloggar jag läser är inte updaterade... Hmm... Vad ska jag göra?

                                      10 min senare...

Ok, jag har bläddrat runt på Y.T lite grann... And I foud this:

Cii Yaa Soon! /SA

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Hejjj sööt:) Har börjat blogga nu.. hihi!:D:D och du... uppdatera mer va.. grrrrrr ... hihi :D puss!

2008-10-30 @ 12:25:34
URL: http://concotton.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0