Dåliga Vanor

Hej. Jag vet att jag inte har uppdaterat så bra, men jag har inte orkat. HÄH!
I alla fall, om Dåliga Vanor;

Alla har minst en dålig vana! Bita på naglarna? Glömma tider? Tappa bort
pengar eller nycklar? Det finns alltid något.

Och jag har upptäckt att min dåliga vana, är att jag äter hela tiden!
Det är sant!
Jag har antingen käkat skorpor, äpplen, ordentlig mat eller choklad
Hela Dagen!
Har alltid haft nåt i munnen.

Jag kanske ska börja med tuggummi istället för att äta hela tiden.
Jag äter inte för att jag är hungrig, Men jag gillar att äta!





Maybe I Will, Maybe I Won't... ^^

Äh, Jag får börja köpa in godisar som håller länge, som tuggumi, eller
karameller eller nåt.... Haaw... DE-PRESSING!

Har ni några dåliga vanor? / SA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0