www.plugga.se/ligga_efter_i_matte_+_annat

Hej.
Antingen är jag i god tid, eller totalt sen i ett ämne. Bl.a Matte ligger jag efter i. Men det är svårt! Och nu idag har jag gjort allt jag kan för att slippa göra matte och plugga mycket. Men, någon gång kommer det.
Efter att jag har diskat och läst igenom franskaglosorna och kaanske jobbat på SO (Geografi) och Hemkunskap. Men
                                                                                                 jag vill inte.
                                                                                ARGH! Ser ni?! Jag är hopplös!

Kommentarer
Postat av: Claudia

Hello! tycker du den är fin? (emm..likadan som Ninas men den är finast) :D jag tycker att den ät mkt bättre är blogg.se..och jga har bara gjort lite inlägg..

och jag fyller år om 3dagar!!!!!!!!!!!!!

Kan inte fatta det! Och det du sa med betygen..JA! jag vill ha jättebra resultat..detta matteprov är det som gäller..kanske ett VG i matte om jag får typ alla rätt..Men bråk och Potenser är Öveeer lätt:D!

Love/ Cee.

P.S Okej, men jag var tvungen att veta.

2008-11-25 @ 20:35:32
URL: http://diary.bloggie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0