http://mycketattgora.se/vill_ata_mat+choclad/atricle/

Hej.
Jag har fastnat på att göra om mina titlar till hemsidor. Men, vi släpper det.
Sitter på pappas jobb nu, jag hittade inte mina busspengar, så jag fick till slut komma till
pappas jobb och vänta tills han jobbar klart, sen kör vi hem. Yahoo! Men när jag kommer
hem har jag mycket att göra. Yahoo! Bl.a att diska, plocka undan i huset (undervåningen och mitt
rum
), dammsuga (undervåningen och mitt rum), plugga matte (DÖD ÅT POTENSER) och
plugga Hemkunskap.
Ok... När får jag tid att göra det jag vill?


Jag vill äta kinamat och choklad. Inte på samma gång,
men först nudlar, vårullar och friterad kyckling,  och SEN
choklad. Alla matbloggar jag läser och så lite skolmat jag
äter ibland (När det är äcklig skolmat, som kalops och 
fiskgryt-soppor
) leder till att jag blir mega-hungrig. Och när
jag tänker på reklamen till Leilas Jul eller Leila Bakar
blir jag vääldigt choklad och godissugen.

Och förresten! Jag skulle vilja säga grattis till min (tillfälligt sjuka) vän: Claudia!
(
Alias Cee) Hoppas att du mår bättre och att du har en bra födelsedag! Och att
du inte hade alltför tråkigt idag. PUZZAR PHÖ DÄÄJ! (Pussar på dig)!!!! Världen
har fått en ny fjortis!!!! XD LSKAR DÄÄÄÄIJ Bäijshinbäijbäijbishien...! ... Shien!

Make a wish! This only happends once in a year and once in a lifetime.
Man blir ju bara fjortis en gång i livet! /
SA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0